Jak nakupovat v našem e-shopu

Jak nakupovat v našem eshopu ?

 

1)      nahoře ve prostřed stránky si překlikněte na českou vlaječku, aby se Vám informace zobrazovali v českém jazyce.

2)      Nahoře ve prostřed stránky hned vedle symbolu vlaječek naleznete přepínač měn. Vyberte si symbol pro měnu,která Vám vyhovuje a na tu klikněte – veškeré ceny se Vám nyní budou zobrazovat ve Vámi vybrané měně.

3)      Vyberte si artikl,který se Vám líbí a který by jste si chtěli zakoupit. Zvolte si množství ke koupi. Bohužel velmi často je daný artikl dostupný pouze v jednom kusu, někdy ve dvou kusech.Není možné si zakoupit zboží ve více kusech než je skladová zásoba, ani není možné si zboží objednávat do výroby. Reagujeme na prodej tím,že sami zadáváme prodané zboží do výroby a je v našem zájmu,aby se zboží znovu v našem eshopu objevilo. Bohužel výrobní doba je velmi dlouhá.

4)      Doprava je zajišťována prostřednictvím České pošty. Poštovné je velmi levné pouze 100 CZK (asi 4,11 USD) za celou zásilku. Bude Vám připočteno při kompletaci objednávky.

5)      V případě, že si objednáváte za částku převyšující 500 kč(asi 21USD), tak využijte množstevní slevu. Sleva se zadává pomocí slevového kuponu – čísla, které najdete v dolní části stránky eshopu. Získáte tak velmi zajímavou slevu. Je potřeba pouze ručně zadat kód slevy.

6)      Při kompletaci objednávky můžete zvolit dobírku jako platební metodu. Pro platby, které jsou uskutečňovány z území mimo Evropu preferujeme platbu pomocí Vaší kreditní karty v systému Paypal.Při kompletaci Vaší objednávky se Vám nabídne možnost zaplatit Vaší objednávku v systému Paypal. Vy můžete tuto možnost využít a Vaši objednávku tímto způsobem zaplatit. Chcete-li zaplatit v hotovosti– pak zvolte jako platební metodu – platbu bankovním převodem a dejte do poznámky, že chcete zaplatit v hotovosti. Bankovní převod ale v tomto případě neprovádějte.

7)      Budeme Vás zcela určitě informovat na Váš email o odeslání zboží a čísle zásilky. Odeslání můžete zkontrolovat tím, že zadáte námi uvedené číslo do vyhledávání zásilek na stránkách České pošty www.cpost.cz . Česká pošta spolupracuje s národními poštovními službami v ostatních zemích a většinou číslo, které Vám zašleme lze po určité době zadat do hledáčku národní pošty. V USA se asi za týden lze dozvědět pohyb Vaší zásilky při zadání tohoto čísla do vyhledávání zásilek na stránkách US Postage Service.

8)      Zboží je velmi kvalitně zabaleno a většinou, není problém s tím, že by se poškodilo cestou. V případě, že by jste však viděli, že zásilka je evidentně poškozená, tak ji odmítněte převzít (zásilka nám bude doručena zpět). Peníze Vám samozřejmě neprodleně vrátíme. V případě jakékoliv reklamace neváhejte nás okamžitě informovat. Reklamaci určitě vyřešíme k Vaší spokojenosti !

Vše o OpenCart. Používá se opensource systém OpenCart
Marcel Sup - www.flakon.cz, © 2018